
Jak wyglądają zakupy w E-REWIZJE.PL.
Procedura Zakupu – Sklep e-rewizje.pl
1. Składanie zamówień
Zakupów w sklepie e-rewizje.pl można dokonywać na dwa sposoby:
-
Poprzez stronę internetową sklepu (www.e-rewizje.pl)
-
Telefonicznie lub mailowo – szczególnie w przypadku produktów wykonywanych na zamówienie (np. na wymiar lub wg specyficznych wytycznych klienta)
2. Rodzaje zamówień
-
Zamówienia standardowe
Dotyczą produktów dostępnych w stałej ofercie sklepu. Składane są przez stronę internetową. Takie zamówienia realizowane są zgodnie z regulaminem sklepu, a klientom przysługuje prawo do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny. -
Zamówienia indywidualne (na zamówienie)
Dotyczą produktów wykonywanych zgodnie z indywidualnymi wymaganiami klienta – np. na wymiar, wg projektu, rysunku lub ustnych wytycznych.
Takie zamówienia są wyłączone z prawa do odstąpienia od umowy (brak możliwości zwrotu) zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta.Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest opłacenie wcześniej wystawionej faktury proforma.
Przed dokonaniem płatności klient zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się ze specyfikacją zamówienia zawartą w przesłanym dokumencie.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne niezgodności wynikające z zaakceptowanej specyfikacji.
Dokonując płatności, kupujący potwierdza, że zapoznał się ze specyfikacją, akceptuje warunki transakcji i zatwierdza zamówienie do realizacji.
3. Potwierdzenie i realizacja zamówienia
-
Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje potwierdzenie mailowe lub SMS.
-
W przypadku zamówień indywidualnych – klient otrzymuje fakturę proforma wraz ze specyfikacją.
-
Zamówienie zostaje przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty wynikającej z faktury proforma.
4. Czas realizacji
-
Produkty standardowe: wysyłka zazwyczaj w ciągu 24 godzin.
-
Produkty na zamówienie: czas realizacji ustalany indywidualnie, zależnie od stopnia skomplikowania.
5. Zwroty i reklamacje
-
Produkty standardowe – możliwość zwrotu w ciągu 14 dni od odbioru (bez podania przyczyny).
-
Produkty na zamówienie – brak możliwości zwrotu.
-
Reklamacje – możliwe dla każdego produktu w przypadku wady lub niezgodności z zamówieniem (zgodnie z ustawą o prawach konsumenta).